[معرفی]

شرکت سامان بیس

شرکت سامان بیس از جمله شرکتهای معتبر و پیشرو در ارائه خدمات فنی و مهندسی در پروژه های عمرانی کشور در سال 1382 تاسیس گردیده است. این شرکت با بهره گیری از کادر کارشناسی متخصص در بخشهای مدیریتی و مهندسی، پروژه های مهمی را در صنعت ساختمان سازی و راهسازی کشور اجرا و تکمیل نموده است و با استفاده از تجارب حاصل شده پروژه های مختلف و بکار گیری روشهای نوین اجرایی قادر شده است حوزه فعالیتهای خود را در زمینه پروژه های EPCتوسعه دهد.
این شرکت با دارا بودن گواهینامه18001 ISO،14001ISO، 9001:2008 ISOدر زمینه مدیریت کیفیت و نیز بهره گیری از توان فنی بالای کارشناسان خود به عنوان یک شرکت آموزش محور، تحولات مهمی را در کلیه ساختارهای داخلی خود اعم از طراحی و اجرا، کنترل و تضمین کیفیت، نظام یکپارچه مدیریت IMSدر زمینه استقرار سیستم ایمنی و بهداشت شغلی و رعایت مسائل زیست محیطی در کلیه پروژه ها، بهره برداری از تجهیزات و ماشین آلات و تولید و مصرف مصالح ساختمانی و راهسازی ایجاد نموده است.
شرکت در نظام رتبه بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته‌های « راه و ترابری » رتبه یک، « ابنیه » رتبه یک، « تاسیسات » رتبه سه، « آب » رتبه پنج و « نفت و گاز » رتبه پنج را دارا می باشد، همچنین با تلاش و پیگیری مداوم، صلاحیت فنی و اجرائی شرکت سامان بیس از سوی دستگاه هایی نظیر وزارت راه وشهرسازی ،اداره کل راه وترابری استان تهران، اداره کل راه وترابری استان البرز، اداره کل راه وترابری استان قزوین، سازمان قطار شهری کرج و حومه، سازمان زیباسازی شهر تهران و دیگر کارفرمایان تایید شده است. این امر سبب شده در اجرای پروژه‌های بزرگ در صنعت ساختمان و راه و ترابری از شرکت دعوت به عمل آید و کسب تقدیرنامه و ابراز رضایت از سوی کارفرمایان، بخش دیگری از موفقیت های شرکت می باشد .

توسعه ظرفیت های اجرایی و فنی، حوزه های متعددی را جهت تصدی امور طراحی و اجرا در اختیار این شرکت قرار داد که عمده آنها به قرار ذیل معرفی می گردد:

1-احداث راه و راه آهن مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا

2- احداث ابنیه فنی سنگین نظیر پل و تقاطع های غیر همسطح

3- احداث ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری

4- ترمیم و اصلاح و اجرای عملیات روکش آسفالت

5- خرید تجهیزات و دستگاه های تولید بتن و آسفالت منطبق با تکنولوژی های پیشرفته و نوین

6- تولید آسفالت و بتن با رعایت سطوح بالای کنترل کیفیت

7- تهیه و تولید مصالح سنگی مرغوب منطبق با استانداردهای ذیربط

8- -احداث تونل با روش های نوین.

9- احداث راه آهن و زیر سازی مربوطه

گواهینامه ها